Kleiner דיגיטל » כיצד דף נחיתה יביא לכם יותר לקוחות לעסק?

כיצד דף נחיתה יביא לכם יותר לקוחות לעסק?

כיצד דף נחיתה יביא לכם יותר לקוחות לעסק?

עמוד נחיתה הוא אחד הכלים החשובים ביותר בקמפיין פרסום וביצירה של System יעיל שיעזור לכם להכניס הרבה כסף לעסק. במאמר זה נדבר קצת על מה זה עמוד נחיתה, מה השימושים שלו ואיך הוא יביא לכם הרבה יותר לקוחות והרבה יותר הכנסה לעסק כאשר הוא בנוי בצורה מקצועית וחכמה.

מה זה עמוד נחיתה?

עמוד נחיתה הוא סוג של אתר הבנוי מעמוד אחד ובמרבית המקרים האתר הזה מיועד בעיקר לפרסום ממומן. כאשר אנחנו מפרסמים באופן ממומן בפייסבוק או בגוגל אנחנו נצטרך להפנות את הגולש אל עמוד מסוים או אל אתר ובמרבית המקרים בקמפיין פרסום חכם נרצה להפנות את הגולש אל עמוד נחיתה.

בשונה מאתר רגיל עמוד נחיתה הוא אתר של עמוד אחד ובשונה מאתר שבו אנחנו מכניסים הרבה תוכן וגם מבצעים התאמה לגוגל ולמילות מפתח בדף הנחיתה אנחנו מתאימים את התוכן לקהל היעד הרלוונטי של העסק ובכך אנחנו מגדילים את הסיכוי לזה שנקבל יותר פניות ולידים מלקוחות פוטנציאליים.

מה הופך עמוד נחיתה ליעיל יותר מאתר?

הסיבה המרכזית לכך שעמוד נחיתה מספק תוצאות יותר טובות מאתר היא היכולת שלנו להתאים את התוכן של העמוד לקהל היעד והיכולת שלנו גם לשנות את מבנה העמוד בצורה כזאת שתגרום לכך שיותר אנשים ישאירו את הפרטים שלהם (זה יכול למשל להיות על ידי הוספת יותר טפסי יצירת קשר).

בשונה מאתר המכיל הרבה מידע העמוד נחיתה מכיל אך ורק מידע הרלוונטי לגולש ולמה שהוא מחפש. את המסרים של הדף אנחנו נרצה להתאים כמה שיותר אל קהל היעד הרלוונטי של העסק ואם אנחנו לא יודעים מי קהל היעד הרצוי יהיה רעיון טוב לגלות את זה.

דף הנחיתה בדרך כלל מתחיל מתמונה הרלוונטית לנושא או השירות שאנחנו מציעים וגם הכותרות יעזרו להבין ממבט ראשון מה אנחנו מציעים בשניות הראשונות שהצופה נכנס לדף.

לעיתים עמוד נחיתה איכותי יכפיל את כמות הפניות שאתם תקבלו מהאתר ולעיתים ההבדל בין עמוד נחיתה איכותי לעמוד נחיתה לא מקצועי יכול להיות פי 2 או 3 מכמות הלידים שקיבלתם עד היום.

מה יעזור לשפר את דף הנחיתה ולהביא יותר לקוחות?

קיימות כמה דרכים לאפשר ללקוחות ליצור קשר בצורה קלה יותר וקיימות גם כמה דרכים שיאפשרו לכם להגדיל את כמות הפניות שאתם מקבלים לעסק באופן משמעותי.

העברת המסר בצורה נכונה – העברת המספר בצורה נכונה היא אחת הדרכים המרכזיות להגדלת כמות הפניות. זה יכול להתבטא בעיקר במסר הראשוני שהצופה מקבל כאשר הוא נכנס אל העמוד וגם במסרים הנוספים בעמוד. שימו לב שתוכן החשוב ביותר באתר הוא הכותרות והתוכן של הפסקאות פחות חשוב מהכותרות.

פנייה לקהל היעד הנכון – הדבר הבא שאתם צריכים ללמוד הוא מי קהל היעד של העסק, מה הפחדים שלו ומה המסרים שתוכלו להעביר על מנת להפוך אותו ללקוח. ככל שתכירו את הקהל היעד בצורה טובה יותר כך יגדלו הסיכויים שלהם לשבות את קהל היעד בקסם שלכם ולגרום להם להפוך ללקוחות.

יצירת קשר בקלות – ככל שיהיה יותר קל ליצור קשר אז תקבלו יותר פניות. למשל אם תוסיפו במובייל כפתור טלפון וכפתור וואטסאפ אז יהיה הרבה יותר קל לגולשים להגיע אליכם וזה יגדל את כמות הפניות שתקבלו. יחד עם זאת ככל שיותר קל לפנות אליכם זה גם יקטין את האיכות של הפניות אז זה גם שיקול שצריך לקחת בחשבון.

התאמת הפרסום לתוכן העמוד – נושא חשוב לא פחות זה להתאים את המודעות והתוכן הפרסומי אל מה שמופיע בפועל בעמוד הנחיתה. לצורך הדוגמא אם אתם משתמשים בפרסום באמצעות מודעות לפייסבוק אז חשוב להתאים את התוכן של המודעות לתוכן הדף נחיתה. אם לא תהיה התאמה אתם תפסידו לקוחות.

מעוניינים בשירותי עיצוב גרפי ובניית אתרים? מלאו את הפרטים מתחת וניצור קשר בהקדם:

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות